Собственикът на Тераленд Груп и Председател на Съвета за икономически и дипломатически отношения, Цън Цон, коментира по бТВ Радио важността от умението човек да успява да разчете правилно съобщенията и жестовете от другите страни.
„Умният човек се вслушва в думите, мъдрият – в тона“, казва той.
Споделя също, че България трябва да продава на Китай история за себе си, тъй като той самият разказва на своите партньори за българската история, гостоприемство, патриотизъм и природа.
„Има два вида покупки – практична и емоционална. България трябва със всички сили да привлича инвеститори и приятели, разказвайки най-ценното за себе си, а не просто цифри и статистика.“
Някои от нещата, които в България не знае за Китай са технологиите, добри практики и бизнес модели, както и традиционната китайска кухня.